bra lisa

HELÅ
nej nu har jag inte skrivit på ett bra tag, men de här har jag då varit med om sen i lördags.
jag och sanna GICK då till ursviken från sanna som bor nästan i innervik !
hahah de va läski och jobbigt, vi gick enda till sofia . som tur va så fick vi skjuts hem !
sen tog moppen till coop och köpte glass godis cheesballs och läsk , körde hem, ut med gummibåten :)
sen tog vi moppen till icamaxi och köpte vatten balonger och halstabletter!!! :D
sen hade jag träning.
sen nästa dag nån gång var jag med emil,vi gjorde som inge spec, sen efter de så var jag med tegen , vi döpte mina katt undgar och kastade vatten balonger till varann
katternas namn
- FLUFFY (för han är fluffig)
- FLINTA (jag ville flintis , men tegen tyckte de va fult... så flinta vart de)
- FLENNIS (för den flänner hela tiden)
fina namn tack vi vet,
seeeeeeen så var jag med fridaed och vi va med katta och sofia en stund sen for vi hem och grilla med robin och emil, sen hem och såg film, sen sova sen for jag och frida till stan, och jag köpte typ 4 tunikor/t-shirtar typ :)
och nu ska jagtill ursv och vara med sofia
hih
have a nice day      /lisa




| |
#1 - - alex:

JAG VET VEM SOM ÅT UPP GODISET:D

Upp