BLOPPIS


adidas brallor storlek L. 30kr

jeans leggings från gina storlek S. 20:-
t-shirt storlek S. 30:-



t-shirt storlek S. 20:- (aldrig använd)
tunika storlek S. 20:-



grå tubtopp storlek S. 20:-



partylinne storlek S. 20:-  SÅLD



tshirt storlek S. 15:-



linne/tunika storlek S. 20:-



hög kjol storlek XS. 20:-



randig tubtopp storlek S. 30:-



hög tight kjol (väldigt dålig bild) storlek XS. 20:-



vanlig jätte skön kofta storlek S. 30:- SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLD



kort jacka från gina (dock ett litet hål i ryggen, men det går att sys) storlek 38. 50:-



kort jacka storlek S. 20:- paxad;) hehe



nördbrillor från bikbok. andvända 1 eller 2 gånger (såg smutsiga ut, men de är dom inte) 15:- PAXADE



SÅ JA. min första bloppis:$ komentera i komentars fältet eller mejla mej på [email protected] !tack på¨förhand:D




allmänt | |
#1 - - linnea:

den korta jackan, svarta från gina, får jag paxa den och prova:$?

#2 - - fanny:

Dom dära jeansleggingsarna i storlek S, äre typ en 36a då eller?

#3 - - moa:

den gråa korta från gina var skit snygggggg!!

#4 - - fanny:

okej va synd då är dom för små för mig ;D

#5 - - moa:

är typ sugen, meeen. paxa den åt mig:$ så hör jag av mig ikväll!

#6 - - moa:

jo men jag vill typ köpa den, fast vill prova den först är ju inte säkert, men kan jag få testa den?:D

#7 - - linnea:

ja blir toppen, ta med imorgon:D

#8 - - moa:

sry, ångrar mig:$ vill inte köpa den.

#9 - - Helene Ljungberg:

vill köpa jeans leggins hör av dig

/helene

#10 - - Anonym:

vill ha jeanslegginsen ifrån gina :D www.emmasbloppis.blogg.se

Upp