söndag

i veckan har jag umgåtts mycket med sanna. har fixat hennes hår, grillat fläskfilé, varit ute på olles en sväng igår osvosv.. sov även över där inatt, mys!




annars då? har hängt med syster också.  planen var en stadsrunda men de var så jäkla varmt så vi fastnade på calles och drack öl istället haha.. 


annars har jag jobbar hela veckan! förutom fredagen då när vi var på stan.. har bokat klipp/färg tid, beställt hem nytt hår (finally, knappt en vecka sen jag tog ut håret och kan knappt vända en dag till haha...) och typ chillat i veckan. badat på falket och vitbergs med min prins har jag också gjort.. ja fan det har varit en bra vecka trots massa jobb! idag efter jobbet ska ja till bureå för att tatuera mej!!!! yaaaay! nina följer med som stöd och även hon ska göra en tatto! blir spännande!

kärlek❤️
allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej! Tänkte bara fråga vart du tatuerat dig. Såg din tatuering och den var sjukt snygg!!

Svar: hos andreas i bureå :) och tack så mycket!
lisa

Upp