stan/middag/idol

åkte ganska tidigt till frida och stannade på en kopp kaffe innan vi drog med oss barnvagnarna på stan. allrså snacka om att man tar plats och alltid är i vägen när man går med vagnen.. känner varenda irriterande blick jag får i köer eller smala korridorer hehe..

hittad iallfall två saker på stan, en grå förvaringsbox och svarta tights till hjalle. har länge sökt efter helt vanliga svarta tights men den minsta storleken jag hittat har varit 92, men på åhlens hade dom från storlek 50 och uppåt. så jag köpte ett par i 62/68, lite stora än men dom funkar!

väl hemma styrde jag en sjukt god middag. hackade sötpotatis, morötter och vanlig potatis och la det och köttfärssås som en lasagne i en ugnsform varvat med grädde och ost. haha rörigt men ni kanske förstår... gjorde som en lasagne fast med potatis, köttfärs och grädde istället. fick iallafall 10/10 av både mej, tommy och svärmor som var här på besök..

^ måns vart glad att se marina haha, sötnos!

nu har tommy åkt iväg en sväng för han ska köpa ramar på åhlens som jag lagt undan (har beställt förstoringar på lilleman som ska in i ramarna, det får ni se bild på lite senare..) och han skulle även hjälpa sin mamma att hämta en fåtölj som hon har köpt. när han kommer hem är planen att bada bebis som har kräkts ovanligt mycket idag vilket resulterar till en illaluktande sådan, om han vaknar då vill säga haha.. han somnade precis och det skulle inte förvåna mej om han redan nu sover för natten så han vill göra en tidigmorgon imorgon..

allmänt | |
Upp