en morgon..

uppstigning vid 8, tacksamt och skönt. började dagen på ett dåligt humör då ena katten har bitit sönder min blomma i köksfönstret som äntligen hade blommat till sej så fin.. fortsatte morgonen i soffan med en kopp kaffe och en väldigt glad bebis så det tog inte lång tid innan morgonen var räddad och jag blev på strålande humör igen! det krävs inte mycket för att humöret ska vända, ett litet leende och jag är såld haha, bästa som finns..

har en pall som vardagsrumsbord för tillfället då jag vart så fruktansvärt less vårat förra,det var fint men alldeles för stort och otympligt så det åkte ut för några dagar sen. det står dock på veckans agenda, hitta nytt vardagsrumsbord! ska nog kolla i lite secondhand butiker för att hitta något unikt. är helt inne på gamla möbler nu, tycker det blir sååå fint att blanda gammalt med nytt!

dagens planer är lite oklart. tror vi ska åka på folkparken loppisen och kika lite, annars får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! skulle behöva storstäda lägenheten men det kändes ju alldeles för tråkigt haha ;)

just nu.. kaffe och en trött liten kille som jag gissar har rivit sej i pannan inatt, första blodet som kom av ett sår, huvva!

allmänt | |
#1 - - Jenny:

Vars har ni köpt babysittern? Superfin👍

Svar: fyndigt.se :) det är babysitter och babygym för 600:- tror jag.. går köpa separat också :) tack så mycket!
lisa

Upp