mormor och morfar

hej! morgonen började redan vid 03.00 här på brännavägen... gäsp.. klev upp ur sängen vid sju när syster och mandus hade klivit upp och då var frida så snäll och tog bebis en stund så jag fick gå och vila. när jag vaknade en stund senare så sov han, tvätten var vikt och disken var borta, snacka om lyx! jag har världens bästa syster, helt klart.. 

efter en kanna kaffe tog vi en promenad på ica och handlade lite, och på vägen hem stannade vi till i en lekpark i närheten och rastade moltas en stund innan vi gick hem igen. vid halv tre kom mamma med mormor och morfar så dom fick träffa lilleman, hade inte träffat dom på 8(!!!) månader så det var verkligen kul att träffa dom. sist vi sågs var på mandus dop när han var tre månader och min graviditet var ännu inte officiell, så snacka om att det hänt en del sen vi sist sågs haha.. dom hade med sej blommor och en jätte mysig one piece från morbror och hans fru som hon gjort, så fin! fick även en slant som dom ville vi skulle lägga in till bebisens sparkonto eller köpa något till han som vi behöver. han blir verkligen bortskämt den där lilla krabaten! 

nu har frida med familj återvänt till bureå och jag och tommy har precis käkat middag. ikväll tänkte vi ta det väldigt lugnt och bara vila i soffan ifall det skulle bli ännu en super tidig morgon imorgon.. ända planen är att bada bebisen när han vaknar för han luktar kräks, han har spytt som tusan i två omgångar idag så han behöver tvättas upp haha.. 

så här mysigt har vi det! 
| |
Upp