ond cirkel


^ här hänger jag just nu, i solen på balkongen! det är så jäkla varmt så jag har en blomspruta som jag använder för att svalka mej haha, måste se lite lustigt ut..
 
imorse kände jag som sagt att ryggen kändes mycket bättre så la mej i soffan och börja se serier med tanken att här ska jag ligga heeeela dagen och vila ryggen.. men när man inte har ont så är de ju så svårt att ligga still så började tokstäda lägenheten så nu börjar ryggen sakta men säkert svika igen...fan...  jaja har bara mej själv att skylla. men blir så fruktansvärt rastlös, skulle göra vad som helst för att orka gå en powerwalk på en timma, alltså vad som helst!! 

nej men jag ska inte klaga, det kunde helt klart vara värre! idag händer det som sagt inte mycket, men vid 7 tiden ikväll ska jag hämta hem bästis från flygplatsen, wiii!!!  hon har varit borta i två veckor så jag håller ju på att längta ihjäl mej! och igår åkte min syster och molle utomlands en vecka dessutom och de funkar ju inte att alla dom är borta samtidigt så känns skönt att få hem sanna hihi! 

sen har jag lovat chefen att låsa jobbet hela veckan, vi ska egentligen inte ha öppet men det missade bokningen så måste låsa igen sporten när alla träningar är klara! och sen efter det åker vi och kikar på ett hus!!!!! shit så spännande!! men mer om det sen..
| |
Upp