nytt till hemmet

...alltså shoppingfingrarna har kliat lite för mycket på senaste tiden så har faktiskt tjuvshoppat litegrann, små billiga saker som gjort stor skillnad i vardagsrummet tycker jag.
lampan hittade jag på Ö&B, den kostade egentligen 149:- men det var halva priset så betalade endast 75:-, plus 29 för lampan då.. 
blomman hittade jag ica, vet inte vad den heter men älskar den blomman. lättskött och fin! hade dock ingen kruka som passade in med den nya lampan så vek bara ned påsen som jag fick på ica när jag köpte blomman.
 
 
har även beställt nya dunkuddar och kuddfodral från hm.. det vart endast 200kr för en dunkudde och fyra kuddfodral.. hade tre kuddar hemma sen tidigare. 
 
 
haha såg nu att jag hade glömt klippa bort prislapparna..
 
ska inte ha alla kuddar i samma hörn dock, la dom bara så när jag skulle ta bilden, ville nämligen inte ha med hela soffan på bild för det är lite kaos haha.. saker man alltid kan hitta i våran soffa:
kräkhanddukar, bodys, dregglisar, nappar, mobil och snusdoser...
alltså jag vet inte om det bara är vi men det GÅR inte att ha städat hela tiden med en liten vilding här hemma, då skulle vi nog inte få göra annat än att plocka.. eller så är vi kanske lite lata för helt ärligt så finns det ju alltid något roligare att göra;)
 
 
allmänt | |
#1 - - Veronica:

Vilken snygg lampa och för det priset! Bra fynd Lisa =)

Svar: tackar :D
lisa

Upp