snart helg

 

denna^ skrutt ville för sitt liv inte sova sin första nap idag, det tog hela 3(!!!)h innan jag tillslut fick han att somna haha. han sover ju alltid i vagnen på balkongen men efter 2 försök och en massa tårar senare så provade jag lägga han i sängen och där somnade han relativt fort. var helt trött i huvet efter en minst sagt fartfylld morgon..

 

men det stoppade oss inte från att ha en trevlig dag ändå! mötte upp sanna, isabelle och levis på stan där vi ögonshoppade lite med ett stopp för kaffe, så klart.. 

kom ganska precis hem från gymmet. sprang intervallen och körde lite ben men motivationen är inte på topp för tillfället.. har så ont i ryggen! jag vet att jag bör kolla upp det men litar tyvärr inte på vårdcentralen att ens ta mej seriöst så jag är osäker på vart jag ska vända mej, kanske ska prova gå till en kiropraktiker igen. inte för att det gav något sist men det kanske är värt att prova igen. det känns aldrig då jag tränar, men innan och efter tar det ont fast jag vet att jag varken lyft för tungt eller lyft fel, dumma rygg vad jag är less på dej!! 

sååå som sagt humöret är inte på topp efter denna dag. men ska försöka vända det, göra mej något gott kvällsfika och koka en kopp te, det låter bra:)

allmänt | |
#1 - - Tove:

Haft problem med ryggen själv under flera års tid, sen jag var 9,10 år, är idag 23. Första som jag tycker lyssnat är sjukgymnasten Marcus på Anderstorps vårdcentral, så prova honom!😊

#2 - - Tove:

Haft problem med ryggen själv under flera års tid, sen jag var 9,10 år, är idag 23. Första som jag tycker lyssnat är sjukgymnasten Marcus på Anderstorps vårdcentral, så prova honom!😊

Svar: tack för tipset :D
lisa

Upp