söndag

 
ett nybadat litet bustroll för någon månad sen♥
 
idag har vi haft fullt upp, från morgon till nu. startade igång dagen med en dunderfrukost tillsammans med tommys syster med familj (dom sov över här) och en stund senare mötte jag upp damerna på gymmet. sprang ca 4km som uppvärmning sen körde vi ett rätt lungt pass, och idag var det överkroppen som fick jobba!
 
när vi hade tränat klart så följde isabelle med hit och käkade lunch med oss, blev resterna efter gårdagens middag och det var nästan lika gott idag.. lite senare kom även klara och ture hit och myste med oss:)
 
och justja, efter att jag hade lagt hjalle för natten så skulle jag göra lite fruktpure åt han, men då gick mixern sönder?? jag har alltså lyckats ta söder både en stavmixer och en blender på typ...3 månader? någon där uppe verkar inte vilja att jag ska göra hemlagat till den lilla, jag menar, hur otur kan man ha?? jaja, nu ska vi äta sen middag sen chilla i soffan resten av kvällen..
 
allmänt | |
Upp