goooodnatt

bilden är tagen för några dagar sen då kompisarna fick ta ett bad tillsammans.. det var kul tyckte dom hihi:)


GODKVÄLL folket. har precis lagt ifrån mej rollern för idag... mina fötter värker och huvudet tänker inte riktigt klart just nu så detta kanske blir ett rörigt inlägg, håll i er;)

började iallfall morgonen med en 5,3km löprunda tillsammans med min klara. vi tog oss en tur runt om här i krok och det var väldigt fridfullt att få springa längst isar och skogar istället för på ett löpband på gymmet.. är kär i detta ställe och jag känner i hela kroppen att vi kommer trivas så jäkla bra här! och nu är det tillochmed officiellt, idag tog vi lånet och blev husägare även på papper, yay! 

renoveringen då?? har i vanligt ordning haft huset fullt av underbara vänner som har hjälp oss hela dagen. idag har familjen brännström/hedström och josefine varit här. hela hjalles rum är nu målat och nästan allt golv är lagt. hjalles rum blir förhoppningsvis klart imorgon och isåfall får han sova första natten där imorgon, spännande:):) nää hörrni nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag skriver... godnatt!

allmänt | |
Upp