11 månader

 
idag blir du, min lilla skrutt, hela elva månader. sista månadsbilden, nästa gång blir det första ''årsbilden'' ♥
 
♥ skulle gissa på att du börjar väga ca 10kg, och är nog 78cm lång. var ett tag sedan vi kollade, men skulle gissa på något sånt!
♥ du är i något mellanläge med klädstorlekarna.. 74 börjar vara för litet, men 80 är oftast för stort. så just nu sitter allting lite taight, eller lite för stort hehe.
♥ du har börjat gå. du började ta några steg vid 10mån, men nu skulle jag säga att du går!
♥ somnar gör du kl 19, och du somnar själv i ditt egna rum och det är aldrig några problem. ibland vaknar du vid 5-6 på morgonen för en flaska, och oftast så sover du till 07.00
♥ du sover 1-2 gånger per dag. det beror lite på vad vi gör och vart vi är osv.. och det är oftast i vagnen, eller bilen du sover.
♥ du har tre tänder. alla nere!
♥ nu äter du istort sätt ingen burkmat längre. du äter det vi äter och vissa rätter är mer poppis än andra. en favorit är blodpudding:):)
♥ du älskar katterna. du mjauar och myser så ofta du får.
♥ du säger mamma och pappa, och mjau (hehe). men du härmas gärna och försöker säga ''hej'' osv. men ännu är du inte så intresserad av att lära dej prata.
♥ du är den goaste ungen jag vet.. du älskar att kramas och är gärna nära din mamma och pappa när man är borta någonstans. du är så go och jag älskar att spendera mina dagar med dej! 
 
månadsbilder | |
Upp