materiell lycka

imorse fick jag äran att dejta både frida och sanna över morgonkaffet. det är lyxigt att börja dagen med två fina bönor.. 


annars har dagen spenderats hemma hos isabelle med ett gäng andra mammor. lite kaffe, lite sol och lite skitsnack. en dag helt i min smak! 
på vägen hem stannade jag på OK för att hämta ut ett paket som äntligen kom fram. jag lyckas ju alltid beställa saker just innan röd dag så har fått vänta ca 1v på paketet..

paketet innehöll dels denna uv-dress! beställde även en matchande keps men den är alldeles för ful för att vara med på bild hehe. ful, men väldigt funktionell! den skyddar både bak i nacken och över öronen. kommer bli perfekt att ha på stranden i sommar!

och denna dyna! var asrolig som vanligt när det kommer till färg, så det fick bli en helsvart med brun detalj. har ju blå skötväska, vitt chassi och svart sittdel så fick huvudvärk av tanken på ännu en färg. jag har svårt för det där alltså, det där med färg. den kommer iallfall från petite cherie, samma märke som jag har på åkpåsen:):)

allmänt | |
Upp