SO EASY TO SAY

jag blir så less. det är allt jag har att säga. lesslesslesslessless på skellefteå lilla håla. ska bort härifrån fortare en fan. någon som har något jobb åt mej? tror inte de går så bra utan pengar..:-(

följde som sagt sanna in till stan idag för hon skulle på sin första körlektion. DET NÄRMAR SEJ arton-års-dagen för min älskade vän.. har tänkt på de, jäklar vad alla börjar bli gamla, medans jag fortfarande bara är sexton..
ja och sanna käkade även på frasses (ovanligt) efter de. sen mötte ja upp frida när sanna for på skolan, då for vi på dallalalals och käka. shit, snart rullar jag fram... men de får tas tag i imorron på gymmet med sannisen.
rooooooooooooooompa
allmänt | |
#1 - - klara:

sv; men så konstigt :S men visst menar du att din stilmall är kontigt inte kodmallen?? för det är i stilmallen man ska ändra de där...

men annars kan det ju vara så att du har råkat ta bort hela de där stycket som jag skrev förut eller nått...:S

Upp