dagens plus och minus

+ har hängt med 1åringen (grattis igen ❤️❤️) och hans mamma på badhuset. har skavsår på översidan av tårna för jag har krupit runt och jagat hjalle så mycket haha.. inte en lugn stund med dom där^ 2 tillsammans i en pool... 


+ middagen var framdukad och klar när vi kom hem. det tackar vi sambon för. alltid lika uppskattat! 

+ leeeedig dag, say no more. jag trivs verkligen SÅ bra med att jobba skift. älskar att kunna vara ledig en torsdag mitt i veckan! 

+ vi är inte långt ifrån klara med taket och det blir verkligen så sjukt stor skillnad. är överlycklig över att vi äntligen tog tag i detta! 

+ beställde ett vitrinskåp för några dagar sedan från ikea, och idag kom det! det ligger dock i kartong än för just nu prioriteringar vi all tid efter att H har somnat till att måla taket.. 

- skulle skölja upp penseln innan vi skulle börja måla så jag la den i handfatet på toan under rinnande vatten. ca 20 min senare kom jag på att jag hade glömt stänga av kranen och ni kan ju gissa om jag råkat orsaka årets jäkla översvämning?? det var bara några milimeter ifrån att börja rinna ut över tröskeln, men tack och lov så höll vattnet sej på toan.. 

- tvättade alla mina byxor idag när jag lix hade planer på att glida runt i mjukisar hela dagen, men när jag ska hänga dom upptäcker jag något oroväckande... hjalle måste alltså ha lagt in en grå förvaringsask (?) i tvätten utan att jag märkt något. så ALLA mina brallor är full i kartonludd, alltså helt täckta.. ber till gudarna att det kommer vara lätt att få bort när dom torkat, annars måste jag handla nya byxor:):) det är rart med barn...

allmänt | |
Upp