vaccin/jobb/måla

efter en massa morgonmys med min herre packade vi in oss i den isiga bilen och körde mot stan. idag var det nämligen dax för 18mån vaccinet! det har aldrig gått så bra, han tvärgnällde när hon stack han men sen var det inget mer med det, så skönt! jag är ju måttligt nålrädd så det var extra tacksamt att det gick så bra:):) han fick godkänt på alla frågorna och charmade våran BVC sköterska, som alltid. så stolt att få vara hans mamma.. 


jag har befunnit mej på jobbet mellan 10-19 och nästan direkt jag kom hem så tog vi tag i målningen igen! nu börjar det likna något, ett ynka varv kvar på en liten yta, och det tar vi imorgon när hjalle sover siesta! vi har även skruvat ihop vitrinskåpet ikväll så nu ska jag googla lite inspo för att sedan börja inreda det, SÅ KUL!

allmänt | |
Upp