gårdagen..

hängde hemma hela förmiddagen innan det tillslut blev dax för röntgen på lilleman.. var där kl 13 men tydligen har jag inte tid fören 14 så fick börja med att sitta utanför och gruva mej ytterligare en timma.. när vi väl fick komma in bröt dom och kände på min bebis och han bara skrek.. det var hemskt, men det var över fort och höfterna såg jätte bra ut! 

efter röntgen åkte vi hem för att utfodra barnen innan vi tog en promenad ner till festivalen! hejjade på min kära kollegor i drakbåtsrodden, vilket dom så klart vann andra året i rad! kul för dom men kändes lite trist att stå på sidan detta år istället för att vara med å tävla.. 

så efter vi hade tittat på det, käkat en langos och åkt en karusell så vandrade vi hemmåt igen! 

hade en jätte mysig kväll med mina älsklingar! försökte göra en tidigkväll men det gick väl sådär.. la oss i sängen vid 10 och precis när jag somnade vid 11 tiden så vaknade skrutt och skulle ha mat haha.. har varit en dålig natt inatt men det beror nog på att han sov från typ kl 12 till 20.00 så inte så konstigt.. 
| |
Upp